Passa al contingut principal

Sessió 9: Com crear materials didàctics i recursos per aconseguir un aprenentatge autònom?

En la sessió d'avui hem treballat i comentat diferents materials didàctics que propiciecin que els alumnes poguéssin desenvolupar la seva autonomia, adquirint coneixements (Flipped Classroom). És a dir, treballant de manera més vivencial i activa, ja que els alumnes es poden preparar els continguts.

Com a mestres hem de tenir clara la metodologia a l'hora d'usarla a més de tenir la possibilitat de fer tres tipus d'activitats diferents:

  • Enregistrament: enregistrar tot tipus d'explicacions, algunes de les apps que trobem dins aquest àmbit són el Movenote, Lensoo create, entre d'altres.
  • Treballar els vídeos de manera autònoma: Videonot (ja n'he parlat en publicacions anteriors), Edpuzzle.
  • Preparació de materials: aquestes activitats estan encarades a presentar a la resta de la classe el treball autònom que ha fet cadascú dels alumnes com per exemple amb l'aplicació Kahoot o Google Forms.





Comentaris