Passa al contingut principal

Hem acabat seminari

Avui hem acabat seminari i volia posar-ho al bloc perquè us vull explicar què ha suposat per a mi seminari i què m'ha aportat.

Començaré dient que jo mai havia fet seminari, com suposo que moltes de les meves companyes, per tant, no s'havia ben bé que era ni què faríem, ja que m'havien dit que no fèiem examen final. Hem va tocar un seminari agradable on al final de seminari totes ens hem agradat molt i ens n'anem amb un bon sentiment.
El seminari m'ha aportat, com moltes d'altres assignatures, pensareu, molts coneixements, però no coneixements específics, com per exemple a G.TIC, coneixements d'informàtica, sinó coneixements culturals, de comportament, de com actuar envers situacions difícils, coneixements que per si sols no aprens en una assignatura, sinó que aprens amb el pas dels anys.
També em llegit tres llibres de diferents autors i n'hem fet un petit treball de tots tres. L'últim que vam haver de llegir és el que més em va agradar, és titula: Amb lletra petita  i és de Jaume Cela. Em va agradar molt com, a partir d'experiències seves i d'altres mestres, extreia conclusions i reflexions de què es per a ell ser mestre i què li aporta aquesta professió.
Jo sóc una noia de Sabadell que no coneix molt bé Barcelona, només els típics llocs, ja sigui per anar a compara roba, per passejar una estona... I aquest seminari m'ha ensenyat les múltiples coses que hi ha a Barcelona, que poden ensenyar-nos, de cultura, història, llocs famosos, senyors famosos, de tot.
Avui, l'últim dia de seminari la professora ens va demanar que portéssim una reflexió del que avui significat el seminari per a nosaltres, però la majoria de nosaltres no l'hem portat i per això m'ha semblat oportú escriure això, una breu reflexió del que ha significat per a mi aquesta nova "assignatura", seminari. A més també hem portat totes alguna cosa de menjar per a fer un petit pica-pica i ens hem posat les botes! La mestra ens ha portat nadales perquè les cantéssim, i així ho hem fet. Han vingut gairebé tots els seminaris a escoltar-nos com cantàvem!

Espero que el seminari d'aquest segon semestre sigui tan fantàstic com ho ha sigut aquest primer!

Comentaris