Passa al contingut principal

Qui sóc jo?

El primer dia de classe de COED vam fer un "joc" per presentar-nos a la resta de la classe. 
El "joc" consistia a escriure en un full una breu descripció sobre tu mateix, podies enfocar-la com volguessis, descriure't físicament, psicològicament, les dues coses alhora, etc. Després la professora va agafar totes les descripcions i les va barrejar. Les va repartir a tota la classe i així cadascú tenia una diferent de la seva. Aquesta persona havia de llegir la descripció i fer un breu comentari sobre què li havia semblat i li podia també fer alguna pregunta, algun dubte que tingués sobre el que deia la descripció. Seguidament van sortir algunes companyes llegint la redacció de la companya que els havia tocat i allò que els havia cridat l'antenció de la companya anònima. 

Aquest exercici em va agradar, perquè era una bona manera de conèixer a la classe, si sabies de qui era la descripció que t'havia tocat. 
Em vaig donar compte que la descripció que feies de tu mateix depenia molt de l'estat d'ànim d'aquell moment, perquè jo em vaig descriure per fet que feia, vaig posar moltes coses negatives de mi i això m'ho va fer veure la companya a qui li havia tocat la meva descripció perquè m'havia posat de comentari que havia de veure millors coses en mi mateixa. 
La veritat és que la companya tenia raó, però va ser més el moment de desànim que vaig patir, crec jo, que no pas que no em veiés coses bones. 

Espero que t'hagi agradat i si tens algun dubte, deixa'm un comentari!

Comentaris