Passa al contingut principal

Qui ets tu? Resultat

Fa uns dies us vaig explicar que a COED havíem de fer un treball amb el títol: Qui ets tu?  Doncs ja l'he acabat i avui l'hem presentat davant de tota la classe.
Havíem de portar una fotografia de la persona que havíem escollit amb un peu de pàgina. Jo he portat aquesta:








Simplement l'Airy, que amaga el seu somriure.


I després també havíem de fer una descripció d'aquesta persona. Però no una descripció de les típiques (que també s'acceptava) sinó que la mestra ens va mostrar diferents maneres de descriure a una persona, com bé us vaig explicar en l'apartat anterior.
Jo vaig fer la descripció de l'Airy Guillamón i de les múltiples possibilitats que tenia de fer una descripció he optat per fer un vídeo amb imatges que representen com és la Airy amb coses que li agraden, aquí us deixo el vídeo perquè podeu opinar, espero que us agradi:



Les fotografies que hem portat, les hem penjat a la paret de la classe i després una per una hem hagut d'anar explicant el perquè d'aquella fotografia, és a dir, l'entorn que hi havia al seu voltant, si la model estava fent algun gest, el per què d'aquest gest, etc.
En el meu cas he dit: Amb aquesta foto vull expressar que l'Airy és molt oberta i comunicativa amb la gent, però en el moment que ha de ser el centre d'atenció, com és el cas d'aquesta fotografia, li apareix la seva timidesa. En aquesta foto es pot veure el contrast de l'Airy oberta (amb el seu somriure) i l'Airy tímida (amb el got que té davant del somriure, com volent-se amagar).

Espero que us hagi agradat la publicació i si teniu algun dubte, deixeu un comentari!

Comentaris