Passa al contingut principal

Llenguatge i llengua

A classe de COED la professora ens va demanar que busquéssim les definicions de llenguatge i llengua, jo vaig trobar aquestes:
El llenguatge és un mètode de comunicació i expressió que tenen tots els éssers humans. El llenguatge ens permet expressar-nos d'una manera il·limitada.
La llengua és el que fa que els éssers humans ens puguem comunicar, ja que, el llenguatge és tan divers que sinó poséssim unes pautes, la comunicació i la expressió serien impossibles, no ens entendríem.

Després ens va demanar que ho portéssim a classe i ho vam comentar amb les altres companyes. En aquesta classe em vaig donar compte que hi havia moltíssimes més definicions de llenguatge i llengua de les que jo m'havia imaginat, diferents definicions que enfocaven el llenguatge i la llengua de manera diferent alhora d'explicar el seu significat.
Seguidament de deixar clar quins eren tots els possibles significats de llenguatge i llengua els vam estendre més, és a dir, vam estendre, per exemple el llenguatge com a facultat humana.

Espero que us hagi agradat la publicació i si teniu algun dubte deixeu un comentari!

Comentaris