Passa al contingut principal

El bon comunicador o un comunicador eficaç

El passat dia 25 de setembre, a COED vam estar parlant de què enteniem per un comunicador eficaç i ho vam fer mitjançant un exercici. Aquest exercici va consistir en que cadascuna de les companyes de classe havia de pensar un comunicador eficaç per a ella, i després havia d'explicar perquè li semblava un comunicador eficaç. 
Jo vaig escollir, com dos més de la classe, al Pep Guardiola. 

Alhora d'explicar perquè l'havia escollit vaig posar: es sap expressar bé, no amaga informació i ho explica tot molt detalladament perquè ho entenguis bé. Però la mestra no ens demanava això sinó el que volia era saber per quina raó se sabia expressar bé, en el meu cas Pep Guardiola. Llavors les companyes de classe van començar a dir: positivisme, claredat, gesticulació, expressió facial, control de la situació, objectivitat, sap escoltar, serenitat, adequació. 
Aleshores ho vaig entendre! 


Aquí us deixo un vídeo on es pot comprovar que Pep Guardiola és un bon comunicador. Aquest vídeo correspon quan Pep Guardiola va rebre la medalla d'or del Parlament de Catalunya:



Després de fer aquest exercici la mestra ens va posar un vídeo d'un bon comunicador que parlava sobre l'educació, la creativitat de l'educació. Us el deixo perquè us el mireu, val molt la pena.




Espero que us hagi agradat la publicació i si teniu algun dubte deixeu un comentari!

Comentaris