Passa al contingut principal

Canal RSS ?

Què és un canal RSS? És el primer que em vaig preguntar quan em van introduir aquesta paraula al meu vocabulari. Em va costar molt entendre què significava, però ara ja sé que és i us ho explicaré. 
Abans, quan volies veure les notícies que havien sortit, els blocs d'altre gent o webs en general que t'interessaven perdies molt de temps entrant a cada una d'aquestes pàgines per mirar si hi havia notícies noves, amb el canal RSS no perd temps perquè en contes d'anar tu a la web que desitges, si poses un canal RSS al teu bloc d'aquella web, sempre que hi hagi actualitzacions tu les rebràs al teu bloc, sense la necessitat d'entrar cada "x" temps per refrescar la pàgina. 

Com ho podem fer? Si no ets un expert pot utilitzar el Google Reader, que és més senzill. Passos a seguir.
1- Crear un compte a Google
2- Entrar a Google Reader
3- Has de subscriure't aquelles pàgines que vols seguir clicant a l'icone que et posaré a continuació: 

4- T'apareixerà una pàgina que ja t'anirà dient quins passos has de seguir

Ja tens un canal RSS.

Espero que t'hagi agradat l'explicació i que sobretot l'hagis entès, si tens algun dubte deixa un comentari!



Comentaris